Met regelmaat horen wij van bezoekers dat ze er niet uitkomen met het een of ander. Daarom hebben wij een pagina opgericht waarbij wij een aantal problemen zullen behandelen. Als je een vraag hebt en wij er geen antwoord op geven (onder). Kun je je vraag via een reactie stellen.Wij gaan ervan uit dat bezoekers elkaar helpen. Uiteraard zullen wij van ClashofClansNL, als fansite, proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden. Maar ook wij weten niet alles. Daarom vragen wij jullie om ons te helpen om zo de kwaliteit die we leveren te verbeteren. Een vraag stel je door hieronder te reageren of op onze facebook pagina een reactie te plaatsen.
Behandelde problemen en vragen:
– Help! ik ben mijn dorp kwijt! Kan ik het nog terugkrijgen?
– Ik wil graag Clash of Clans op de computer spelen, maar hoe doe ik dat?
– Mijn mobiele telefoon is stuk gegaan en ik heb mijn account niet gekoppeld! Wat nu?
– Ik wil graag opnieuw beginnen met Clash of Clans of Clash of Clans resetten, hoe doe ik dat?
– Hoe koppel ik mijn account met Google plus of Gamecenter?
– Mijn mobiel/tablet is kapot, hoe ga ik verder op mijn nieuwe mobiel of tablet?
– Hoe koppel je dit spel los van je mobiele telefoon of tablet?
– Hoe breng ik mijn dorp op een Android toestel over naar een iOS (apple) toestel en andersom?
Voor het plaatsen van een reactie verzoeken wij jullie vriendelijk om de bovenstaande vragen/oplossingen door te nemen. (klik je op een link krijg je het antwoord op de vraag) Doe je dit niet, dan zullen wij niet op je reactie reageren. Ook vragen wij jullie als bezoekers om initiatief te zijn en vragen te beantwoorden van anderen. Daarnaast zijn wij GEEN SUPERCELL, maar een FANSITE, dus kunnen wij je niet helpen op het gebied van verbanningen et cetera. Mocht je vragen hebben, stel ze gerust. Wij zullen ze proberen te beantwoorden!